حمایت از کالای ایرانی

صفحه اصلی>>اخبار>> مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران: صیانت از حقوق شهروندی مشترکین، از اهداف راهبردی این شرکت است
عنوان خبر : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران: صیانت از حقوق شهروندی مشترکین، از اهداف راهبردی این شرکت است
خلاصه خبر :با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند پاسخگویی به مشترکین تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، مهندس تیموری مدیر عامل این شرکت، روز شنبه مورخ 8 دیماه سال جاری به مدت دو ساعت از طریق تلفن 111 (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) به مسائل و مشکلات مطروحه از سوی مشترکین به صورت مستقیم پاسخ گفت.
متن خبر :

با هدف تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند پاسخگویی به مشترکین تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، مهندس تیموری مدیر عامل این شرکت، روز شنبه مورخ 8 دیماه سال جاری به مدت دو ساعت از طریق تلفن 111 (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) به مسائل و مشکلات مطروحه از سوی مشترکین به صورت مستقیم پاسخ گفت.

رسیدگی به وضعیت روشنایی معابر، درخواست تقسیط انشعاب برق، ضعف و افت ولتاژ برق، درخواست کاهش و تقسیط بهای قبض مصرفی و ... از جمله موضوعاتی بود که از سوی مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با مدیر عامل این شرکت در میان گذاشته شد.

مهندس تیموری در حاشیه حضور در سامانه سامد اظهار داشت: تلاش در جهت صیانت از حقوق شهروندی مشترکین و متقاضیان یکی از اهداف راهبردی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است و این شرکت خود را موظف به پاسخگویی به درخواست ها، شکایات و مشکلات مطروحه از سوی مردم می داند.

وی افزود: همکاران من در دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق استان تهران همواره در تعامل با دستگاه های نظارتی به درخواست های ارجاعی از سوی سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد)، سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق شرکت توانیر (سمات) و سامانه رسیدگی به اعلامات و شکایات سازمان بازرسی کل کشور رسیدگی کرده و نسبت به تهیه و ارائه پاسخ مناسب جهت مراکز فوق در بازه های مشخص زمانی اقدام می کنند.

تاریخ ثبت : 1397/10/09 13:26