حمایت از کالای ایرانی

صفحه اصلی>>اخبار>>معاون خدمات مشترکین شرکت: حضور پررنگ روابط عمومی در بخش اطلاع رسانی مدیریت مصرف ضروری است
عنوان خبر :معاون خدمات مشترکین شرکت: حضور پررنگ روابط عمومی در بخش اطلاع رسانی مدیریت مصرف ضروری است
خلاصه خبر :سومین نشست مدیران روابط عمومی و مدیریت مصرف برق شرکت های توزیع نیروی برق و برق منطقه ای تهران به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران برگزار شد.
متن خبر :

علی جزء خراسانی مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ای تهران و دبیر شورای روابط عمومی صنعت آب و برق استان تهران در سخنانی گفت: در تابستان امسال می بایست از تمامی امکانات اطلاع رسانی مجموعه برق در خصوص مدیریت مصرف برق استفاده شود.

خراسانی ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی باید تمامی امکانات برای تولید محتوای ارزنده به کار گرفته شود و پیام هایی که داده می شود مشفقانه بوده و مشارکت مردم را جلب نمایند.

وی بهره گیری از ظرفیت گروه های مرجع مانند ائمه جماعات، اساتید دانشگاه، خبرنگاران، ورزشکاران، هنرمندان و ... را در جهت اطلاع رسانی در خصوص مدیریت مصرف را گامی ارزنده عنوان کرد.

مهندس مسعود معماران معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان تهران نیز در این نشست گفت: ضرورت بخش اطلاع رسانی در خصوص مدیریت مصرف حضور پررنگ روابط عمومی ها را می طلبد که با روش ها و مهارت هایی که دارند، اقدامات حضوری را انجام دهند.

وی افزود: بعد از استقلال شرکت های توزیع در سال 86، باید با یک بعد اقتصادی به این شرکت ها نگریسته شود. تکالیف مدیریت مصرف شرکت های دولتی در شرکت های توزیع صرفه اقتصادی ندارد، بلکه باید با روش های خاص خوداجرایی شود، به گونه ای که صنعت از نظر ورود نقدینگی متضرر نشده بلکه از بابت سرمایه ملی گردش کار بهتر شود.

معماران ادامه داد: وقتی محدویت هایی در زمان پیک بار اعمال می شود بهتر است این بار در بخشی توزیع شود که خروجی مثبت داشته باشد و فعالیت تولیدی انجام دهد.

معاون خدمات مشترکین شرکت در تکمیل صحبت های خود گفت: در بهره گیری از تکنولوژی های جدید و دستگاه های وارداتی باید دقت لازم انجام شود که نقص های احتمالی اعتبار صنعت برق را دچار خدشه نکند.

مهندس علی دهری مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران گفت: مشترکین ما مشترکین هوشمندی هستند و در پرداخت ها و صرفه های اقتصادی دقت لازم را دارند.

استان تهران مجموعه متفاوتی از مشترکین چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ فرهنگی را داراست.

وی افزود: در بخش مدیریت مصرف 4 برنامه در زمینه های مختلف: فنی ـ عملیاتی، فرهنگی ـ اطلاع رسانی، بهره گیری از ظرفیت های رسانه ای و مشاوره در زمینه خرید تجهیزات انجام شده است.

آنچه که در شرکت توزیع نیروی برق استان تهران تفاوت و چالشی را با سایر شرکت های توزیع در بخش فنی ـ عملیاتی ایجاد کرده است، بهره گیری از برق های غیرمجاز است که تلفات شبکه را افزایش داده است و در این زمینه دستورالعمل ها و آیین نامه ها نیاز به بازنگری دارد.

تاریخ ثبت : 1396/02/12 15:47