حمایت از کالای ایرانی

صفحه اصلی>>اخبار>>مدیر کل مرکز روابط عمومی وزارت نیرو:کارکردهای اجتماعی پروژه ها باید از سوی روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد
عنوان خبر :مدیر کل مرکز روابط عمومی وزارت نیرو:کارکردهای اجتماعی پروژه ها باید از سوی روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد
خلاصه خبر :تبلیغات اثربخش و توجه به کارکردهای اجتماعی پروژه ها باید از سوی روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد و در این راستا هر سازمانی برای معرفی پروژه های خود باید برنامه های مدون و دقیقی داشته باشد.
متن خبر :

ناصرشفق مدیر کل مرکز روابط عمومی وزارت نیرو در چهارمین نشست کارگروه رسانه وزارت نیرو که در شرکت توزیع استان تهران و با حضور اعضای رسانه ای شرکت های صنعت آب و برق استان تهران برگزار شده بود با اعلام این مهم گفت: روابط عمومی ها باید پازل هایی بچینند که سایر مدیران سازمان براساس آن وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی افزود: داشتن طرح برنامه، سازماندهی فعالیت ها را به دنبال دارد که بر اساس آن برنامه ها طبق روال و به صورت منظم انجام می شود.

شفق اجرای سدگتوند توسط متخصصین صنعت آب و برق کشور را معادل یکی از عملیات های دفاع مقدس خواند و گفت: برای معرفی چنین تلاش ها و پروژه های عظیمی به مردم کشور و دنیا باید پیوست ها و کارکردهای فرهنگی و اجتماعی آن پروژه را داشته و از طریق تبلیغات رسانه ای اهمیت آن را آشکار سازیم.

وی ادامه داد: تبلیغات اثربخش و توجه به کارکردهای اجتماعی پروژه ها باید از سوی روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد و در این راستا هر سازمانی برای معرفی پروژه های خود باید برنامه های مدون و دقیقی داشته باشد.

مهندس سیدعلی بربند مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران نیز در سخنانی گفت: در صنعت برق زمانی که اجرای یک تکنولوژی جدید در برنامه کاری خدمات رسانی به مردم قرار می گیرد، باید از طریق رسانه های ارتباط جمعی به خوبی به مردم معرفی شود.

وی افزود: ما در نگاه به آینده، برنامه هایی چون هوشمندسازی شبکه و قرائت کنتور از راه دور و ... را در برنامه کاری داریم که باید با روش های مناسب اطلاع رسانی مردم را از مزایای این سیستم ها آگاه کنیم.

بربند افزود: یکی از معضلات اساسی شرکت های توزیع برق که مغفول مانده، عدم آگاهی مردم از خطرات و حریم های شبکه برق است که در این خصوص از طریق رسانه ها به وسیله انیمیشن ها و برنامه های تلویزیونی آگاه سازی لازم باید انجام گیرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ادامه داد: در حال حاضر اداره سازمان ها امری پیچیده و بدون اطلاعات به روز سیستم های آنلاین اداره آنها غیرممکن است و باید در این زمینه از نگاه خطی که فقط یک مشکل را حل می کند پرهیز کرد و در تصمیم گیری ها از نگاه سیستمی بهره برد.

در ادامه مهندس علی دهری مدیر دفتر روابط عمومی در مورد سطوح استراتژی از قبیل سطح هلدینگ، سطح شرکت ها و سطح وظیفه ای توضیحاتی را بیان کرد که منجر به بازتعریف نقش روابط عمومی از حالت سنتی به نقش های آینده کاری، فرهنگ سازی و مدیریت بحران و ... می شود.

وی تاکید کرد با توجه به اینکه شاخص های عملکرد کلیدی برای هر یک از شرکت ها مورد نیاز می باشد، استفاده از ابزارهای موجود علمی و تدوین مشخص استراتژی از تعیین اهداف تا دستورالعمل های ارتباط با رسانه باید در برنامه کاری روابط عمومی ها قرار گیرد.

تاریخ ثبت : 1394/10/19 15:18